gtp logo

Πληροφορίες τοπωνυμίου

Εμφανίζονται 13 τίτλοι με αναζήτηση: Πολιτιστικά γεγονότα  στην ευρύτερη περιοχή: "ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ Περιφέρεια ΕΛΛΑΔΑ" .


Πολιτιστικά γεγονότα (13)

Ομιλοι πολιτισμού & τέχνης

Χορευτικός Όμιλος Καμαρών

ΚΑΜΑΡΕΣ (Χωριό) ΠΑΤΡΑ
Ο Χορευτικός Όμιλος Καμαρών ιδρύθηκε το 1994 και έχει έδρα τις Καμάρες του Δήμου Ερινεού. Η επωνυμία του Χορευτικού οφείλεται στην αρχαία πόλη Ρύπες η οποία εικάζεται ότι βρισκόταν όπου οι σημερινές Καμάρες. Στον όμιλο λειτουργεί χορευτικό τμήμα στο οποίο περισσότεροι από 180 ενήλικες και παιδιά από όλη την περιφέρεια διδάσκονται παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς από ειδικευμένο καθηγητή φυσικής αγωγής. Επίσης λειτουργεί και μουσικό τμήμα στο οποίο διδάσκονται παραδοσιακά όργανα όπως κλαρίνο, ούτι, σαντούρι, λάουτο κ.λ.π. Ερευνητική ομάδα καθηγητών και φοιτητών του ομίλου ασχολείται με την λαογραφική έρευνα στην περιοχή μας. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος εκδηλώσεων και συναντήσεων χορευτικών συγκροτημάτων στο εσωτερικό καθώς και στα διεθνή φεστιβάλ της Oroshaza της Ουγγαρίας το 1998, του Montbron της Γαλλίας το 1997 και του Reggio της Calabria της Ιταλίας το 1996. Ακόμα ο όμιλος είναι εκ των βασικών διοργανωτών πολιτιστικών εκδηλώσεων με την επωνυμία «ΡΥΠΙΚΑ» που γίνονται κάθε καλοκαίρι σε συνεργασία με τον δήμο Ερινεού και στις οποίες προσκαλούνται χορευτικά συγκροτήματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό για να συμμετάσχουν. Τέλος ο όμιλος έχει την δική του ιμιατοθήκη με περισσότερες από 80 στολές που χρησιμοποιεί στις παραστάσεις του, βιβλιοθήκη, δισκοθήκη και συλλογές λαογραφικού περιεχομένου, αλλά και νομισματική συλλογή από συστάσεις του νεωτέρου ελληνικού κράτους.

Το κείμενο παρατίθεται τον Μάρτιο 2004 από την ακόλουθη ιστοσελίδα της Δήμου Ερινέου


Πολιτιστικές εκδηλώσεις-εορτές

Παναρκανάνια

ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ (Πόλη) ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
Τέλος Ιουνίου.

Ελίκεια - Ποσειδώνια

ΔΙΑΚΟΠΤΟ (Κωμόπολη) ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ
22/7 - 10/8
  Το τελευταίο 10ήμερο του Ιουλίου και το πρώτο 10ήμερο του Αύγουστου πραγματοποιούνται οι Πολιτιστικές Εκδηλώσεις Ελίκεια - Ποσειδώνεια. Τόσο στην έδρα του Δήμου αλλά και σε όλα τα Δημοτικά Διαμερίσματα πραγματοποιούνται Πολιτιστικές Εκδηλώσεις (χορευτικά συγκροτήματα - θεατρικές παραστάσεις - συναυλίες - εκθέσεις - διαλέξεις - βραδιές με φολκλορικά συγκροτήματα - λαϊκές βραδιές - παιδικά προγράμματα - κ.λπ.) με πολύ μεγάλη συμμετοχή των Δημοτών και κατοίκων των γύρω περιοχών και τούτο γιατί οι πολιτιστικές αυτές εκδηλώσεις είναι τέτοιου υψηλού επιπέδου που προκαλούν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Κατά την διάρκεια αυτών των εκδηλώσεων υπάρχει και η βραδιά που είναι αφιερωμένη στο συμπατριώτη μας ηθοποιό Διονύση Παπαγιαννόπουλο. Ηθοποιοί, καλλιτέχνες, άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών κατακλύζουν το Διακοπτό συμμετέχοντας σε αυτή την εκδήλωση. Η συμμετοχή του κοινού είναι τόσο μεγάλη ώστε η πλατεία και τα 1500 καθίσματα να είναι τόσο λίγα για να τους χωρέσουν. Κυριολεκτικά πλημμυρίζει το Διακοπτό από κόσμο. Το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται και κατά την ημέρα λήξης των πολιτιστικών εκδηλώσεων όπου είναι προσκεκλημένο για να μας διασκεδάσει κάποιο από τα μεγάλα ονόματα του Ελληνικού Τραγουδιού. Αξίζει δε να τονίσουμε ότι σε όλες τις εκδηλώσεις η συμμετοχή του κοινού είναι δωρεάν.

Το κείμενο παρατίθεται τον Φεβρουάριο 2005 από την ακόλουθη ιστοσελίδα του Δήμου Διακοπτού


Δύμαια

ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑ (Κωμόπολη) ΠΑΤΡΑ
  «Δύμαια», ονομάζονται από το 1992 οι θερινές πολιτιστικές εκδηλώσεις στον πρώην Δήμο Κάτω Αχαΐας και νυν Δήμο Δύμης. Επισήμως η ονομασία «Δύμαια» καθιερώθηκε και θεσπίσθηκε με την υπ' αριθ. 91/16-08-93 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
  Στην εισήγησή του ο τότε Δήμαρχος και ιστορικός συγγραφέας του «Ιστορία της Κάτω Αχαΐας» Παναγιώτης Καράμπελας γράφει:
Οι θερινές πολιτιστικές εκδηλώσεις, που έχουν ήδη συνδεθεί με το παραδοσιακό πανηγύρι του Σταυρού, καιρός είναι να συνδεθεί και με το ένδοξο παρελθόν της Κάτω Αχαΐας και συγκεκριμένα με την Αρχαία Δύμη. Ως γνωστόν η Ιστορία και η ονομασία της Δύμης διατηρείται ζωντανή σήμερα στο στόμα του λαού της Κάτω Αχαΐας και ολόκληρης της περιοχής του τέως Δήμου Δύμης . Επομένως η ιστορική μας παράδοση και η σημερινή πραγματικότητα προβάλλουν την απαίτηση να ονομασθούν οι θερινές πολιτιστικές εκδηλώσεις «Δύμαια».
  Πράγματι τα «ΔΥΜΑΙΑ» ήταν θεσμός στην αρχαία εποχή από την ογδοηκοστή Ολυμπιάδα, δηλαδή από το έτος 456 π.Χ. Όλοι οι Αχαιοί αθλητές και θεατές (θεωροί) πηγαίνοντας προς την Ολυμπία κάθε τέσσερα χρόνια περνούσαν πρώτα από τη Δύμη όπου έκαναν θυσίες και εορτές προς τιμή του ήρωα Οιβώτα του Οινία, ο οποίος είχε αναδειχθεί Ολυμπιονίκης στον αγώνα δρόμου σταδίου κατά την έκτη Ολυμπιάδα (756 π.Χ.).
  Ας παρακολουθήσουμε τη διήγηση του Παυσανία (Αχαϊκά Β΄, 17,13-14):
  Στη Δυμαία χώρα είναι και ο τάφος του αθλητή του δρόμου Οιβώτα, στον Οιβώτα αυτόν, ο οποίος ήταν ο πρώτος που νίκησε Ολυμπιακή νίκη Αχαιός καμία τιμή δεν είχε αποδοθεί από τους Αχαιούς. Γι' αυτό ο Οιβώτας καταράστηκε να μη νικήσει κανένας πλέον Αχαιός Ολυμπιακή νίκη. Και έμαθαν κάποτε οι Αχαιοί - διότι κάποιος Θεός φρόντιζε να εκπληρώνονται οι κατάρες του Οιβώτα - για ποιο λόγο δεν μπορούσαν να νικήσουν στα Ολύμπια. Το έμαθαν δε, αφού έστειλαν και ρώτησαν το μαντείο των Δελφών.
  Όταν λοιπόν απένειμαν πολλές άλλες τιμές στον Οιβώτα και αφιέρωσαν τον ανδριάντα του στην Ολυμπία, τότε Σώστρατος από την Πελλήνη νίκησε στους παιδικούς αγώνες σταδίου. Μέχρι και σήμερα έχει επικρατήσει συνήθεια σε όσους Αχαιούς πρόκειται να λάβουν μέρος στους αγώνες, να προσφέρουν τιμές στον Οιβώτα και, αν νικήσουν, να στεφανώνουν τον ανδριάντα του Οιβώτα στην Ολυμπία.
  Δεν είναι σωστό ότι κανένας Αχαιός δε νίκησε στην Ολυμπιάδα μεταξύ των ετών 700 - 400 π.Χ. Και αυτά μεν λέει η αρχαία παράδοση και ο Παυσανίας, ο οποίος τη διασώζει, εμείς όμως δε καταλαβαίνουμε τι σημαίνουν όλα αυτά. Στην πραγματικότητα οι Αχαιοί μετά τη νίκη του Οιβώτα, τον 8ο π.χ. αιώνα, αδιαφόρησαν για τον αθλητισμό. Έτσι εξηγείται το ότι δεν πρόσφεραν τιμές στον Οιβώτα. Ίσως οι Αχαιοί και μάλιστα οι Δυμαίοι να έπαψαν για αιώνες να συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς αγώνες λόγω του σκληρού και αδιάκοπου πολέμου εναντίον των Ηλείων, οι οποίοι διεύθυναν του Ολυμπιακούς αγώνες. Αυτό θα είχε επακόλουθα δεινά για τη νεολαία, η οποία θα αδιαφορούσε για τη γυμναστική και την άμιλλα.
  Όταν όμως από τον 5ο π.Χ. αιώνα άρχισαν να αναπτύσσονται οι Αχαιοί σε όλους τους τομείς, τότε αντιλήφθηκαν την αξία του αθλητισμού. Για να δυνηθούν να συναγωνίζονται με τους άλλους Έλληνες επάξια, έπρεπε να κεντρισθεί το ενδιαφέρον της νέας γενιάς.   Δεν είχαν λοιπόν παρά να ανατρέξουν στην προγονική κληρονομιά και να ανασύρουν από εκεί τα ιδανικά πρότυπα, ώστε αυτά να γίνουν σύμβολα και οδηγοί των νέων. Τέτοιο σύμβολο - ιδανικό του Ολυμπιακού πνεύματος ήταν ο αρχαίος Ολυμπιονίκης Οιβώτας. Η απόδοση τιμών στον Οιβώτα σήμανε την αναβίωση του Ολυμπιακού πνεύματος και την αναγέννηση του αθλητισμού μεταξύ των Αχαιών. (...)
  Δεν πρέπει να λησμονούμε ότι η παράδοση των «Δυμαίων» έμεινε ζωντανή δια μέσου των αιώνων στον τόπο μας. Είναι γνωστή η λαϊκή παράδοση για την αρχαία Δύμη, ότι εκτεινόταν από την Κάτω Αχαΐα μέχρι το καραβοστάσι, ότι το κατσίκι έφθανε στο καραβοστάσι πηδώντας από στέγη σε στέγη κ.λπ.
  Αλλά και ο Γάλλος περιηγητής Παυσανίας, που επισκέφθηκε την Κάτω Αχαΐα στις 25-26 Μαΐου του 1816 αναφέρει ότι οι κάτοικοι όλης της Δυμαίας χώρας προσέρχονταν στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννου, που βρίσκονταν στην πλατεία Δημοκρατίας και συμπεραίνει ότι ήταν ένα λατρευτικό κέντρο.
  Οι παλαιοί γέροντες ανάφεραν ότι είχαν ακούσει από τους παππούδες τους ότι το «Πανηγύρι του Σταυρού» ή «Πανηγύρι της Αχαγιάς» ήταν καθιερωμένο από τα παλαιά χρόνια επί Τουρκοκρατίας ή και παλαιότερα. Στα νεότερα χρόνια απλώς αναγνωρίσθηκε η παλαιά παράδοση επισήμως. Το Βασιλικό Διάταγμα του 1880 θέσπισε το «Πανηγύρι της Αχαγιάς», που ήταν η μεγαλύτερη οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική εκδήλωση των κατοίκων ολόκληρης της Δυμαίας χώρα, από το Μαζαράκι και το Σανταμέρι μέχρι το Μετόχι και τα Μαύρα Βουνά.
  Τα πολύ παλιά χρόνια διαρκούσε 8 ημέρες. Από το 1915 περιορίστηκε σε τρεις ημέρες από 14-16 Σεπτεμβρίου. Επομένως τα «Δύμαια» αποτελούν μια αναβίωση παλιών παραδόσεων δυόμισι χιλιάδων ετών, που άντεξαν στο χρόνο και στις τραγικές περιπέτειες της φυλής μας και του τόπου μας. Τα σημερινά «Δύμαια» συνδυάζουν τα «Δύμαια» της αρχαίας Δύμης, τη Βυζαντινή παράδοση με το λατρευτικό κέντρο του Αγίου Ιωάννου και το παμπάλαιο «πανηγύρι της Αχαγιάς». Αυτούς τους πολύτιμους μαργαρίτες της εθνικής μας παράδοσης δεν πρέπει να τους χάσουμε, αλλά να τους διατηρήσουμε «ως κόρη οφθαλμού». Είναι καθήκον όλων μας και απέναντι στην ιδιαίτερη πατρίδα μας και απέναντι στη μεγάλη πατρίδα μας την Ελλάδα. Αυτήν την αιώνια κληρονομιά κουβαλάνε τα σημερινά «ΔΥΜΑΙΑ» του Δήμου Δύμης. Κλείνουν μέσα τους ιστορία και ζωή, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον.

Το κείμενο παρατίθεται τον Οκτώβριο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα της Δήμου Δύμης


Σελίδες τοπικής αυτοδιοίκησης

Το πέρασμα του Βουραϊκού

ΒΟΥΡΑΪΚΟΣ (Ποταμός) ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ
Την προτελευταία Κυριακή του Μάιου στο χώρο του μηχανοστασίου του Ο.Σ.Ε ο Δήμος υποδέχεται τους ορειβάτες που κατεβαίνουν το Φαράγγι του Βουραϊκού Ποταμού με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα.
Επίσης δρομολογεί δωρεάν λεωφορεία για την μεταφορά των ορειβατών στα Καλάβρυτα, απ' όπου και η αφετηρία του Ετήσιου περάσματος του Φαραγγιού. .

Τέχνη των Ηλείων

ΚΟΥΡΟΥΤΑΣ (Οικισμός) ΑΜΑΛΙΑΔΑ
  Τέχνη Ηλείων 2003 είναι ο τίτλος της έκθεσης που διοργανώθηκε στην πλατεία της Κουρούτας από τον Εμπορικό Σύλλογο Αμαλιάδας, με τη βοήθεια του Σωματείου "Παπαχριστοπούλειος Βιβλιοθήκη". Όσοι βρέθηκαν εκεί τη βραδιά των εγκαινίων δεν περίμεναν ότι μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα μπορούσε να οργανωθεί μια τέτοια έκθεση, ωστόσο αποδείχτηκε για μία ακόμη φορά ότι, όταν υπάρχει μεράκι και διάθεση, όλα γίνονται και η δικαίωση, στην προκείμενη περίπτωση, ήρθε τη βραδιά των εγκαινίων. Η συγκεκριμένη έκθεση είναι ένα ταξίδι στο χώρο της τέχνης και ο στόχος του Εμπορικού Συλλόγου είναι να την κάνει θεσμό, όπως συνέβη και με την έκθεση βιβλίου.

Το κείμενο παρατίθεται τον Νοέμβριο 2004 από την ακόλουθη ιστοσελίδα του Δήμου Αμαλιάδος


Έκθεση Βιβλίου

  Με πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου και του Δήμου Αμαλιάδας διοργανώνεται κάθε χρόνο στην πλατεία Κουρούτας Έκθεση Βιβλίου, με παράλληλες πολιτιστικές εκδηλώσεις. Συμμετέχουν τα βιβλιοπωλεία της Αμαλιάδας.

Το κείμενο παρατίθεται τον Νοέμβριο 2004 από την ακόλουθη ιστοσελίδα, με φωτογραφίες, του Δήμου Αμαλιάδος


Παρουσίασης ευρημάτων ανασκαφών αρχαίας Ελίκης

ΝΙΚΟΛΕΙΚΑ (Χωριό) ΔΙΑΚΟΠΤΟ
  Στο Δημοτικό Διαμέρισμα των Νικολαιίκων το μήνα Νοέμβριο παρουσιάζονται τα ευρήματα των συνεχιζόμενων ανασκαφών της αρχαίας Ελίκης. Η Εταιρεία Φίλων Αρχαίας Ελίκης σε συνεργασία με το Δήμο Διακοπτού οργανώνουν μια βραδιά για την παρουσίαση των ευρημάτων των ανασκαφών της περιόδου που πέρασε. Η συμμετοχή του κοινού είναι τέτοια που ήδη προσανατολιζόμαστε για την εξεύρεση μεγαλύτερου χώρου. Ο πολιτικός κόσμος, οι ειδικοί επιστήμονες και ερευνητές αλλά και ο απλός δημότης βρίσκεται μαζί μας και έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για τα αποτελέσματα των ερευνών. Γίνεται εμπεριστατωμένη παρουσίαση με προβολή διαφανειών κ.λπ και ακολουθεί συζήτηση ειδικών επιστημόνων η οποία παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Τέλος για όλους τους παρευρισκόμενους ακολουθεί δεξίωση.

Το κείμενο παρατίθεται τον Φεβρουάριο 2005 από την ακόλουθη ιστοσελίδα του Δήμου Διακοπτού


Φεστιβάλ

Πολιτιστικό Καλοκαίρι

ΑΚΡΑΤΑ (Κωμόπολη) ΑΧΑΪΑ

Φεστιβάλ Αρχαίας Ήλιδας

ΗΛΙΣ (Αρχαία πόλη) ΗΛΕΙΑ
  Το Φεστιβάλ Αρχαίας Ήλιδας γεννήθηκε από την Εταιρεία Φίλων Αρχαίας Ήλιδας, το 1991 οι οποίοι τόλμησαν να "ανακαλέσουν" στο παρόν τη διοργανώτρια πόλη των Ολυμπιακών Αγώνων.
  Βασικός σκοπός της Εταιρείας Φίλων Αρχαίας Ήλιδας, εκτός βέβαια από τον Αρχαιολογικό χώρο της Ήλιδας, ήταν η αποκατάσταση του θρυμματισμένου μνημειακού ιστού της Ηλείας και η προβολή της συνολικής έκτασης και του ιστορικού βάθους του, κυρίως, σε μονιμότερες συνθήκες μετάγγισης των στοιχείων του. Έτσι, γεννήθηκε το Φεστιβάλ Αρχαίας Ήλιδας.
Σκοπός ήταν ο πολιτισμός, το νέο και το παλιό. Το νέο ξεχωρίζει από το παλιό, όσο εύκολα μπορεί κανείς να διαιρέσει την ανθρώπινη σκέψη σε ηλικίες. Έτσι, πολιτισμός δεν είναι οι αποσπασματικές μεταφορές και η υποκριτική προγονολατρεία. Οι αυθαίρετες ψυχαγωγικές αναπαραστάσεις.
  Η περιφρόνηση της ακατανόητης ή άβολης ιδέας. Οι αξιώσεις αυθεντικότητας και οι απορρίψεις. Μόνη, κάθε μουσειακή ταξινόμηση και ιεροτυπία. Το "παλιό" κάδρο, που πλουτίζει μια συλλογή ή κολακεύει ένα σύγχρονο τοίχο.
  Ο Πολιτισμός, όπως και ο χρόνος, δεν κατοικεί στο παρελθόν. Ούτε έχει, αλλού πουθενά, δικό του χωριστό σπίτι, γιατί χρησιμοποιεί το δικό μας και μας συντροφεύει, όπως ο ίσκιος μας. Είναι, ό,τι απομένει κάθε μέρα. Το εκτόπισμά της, όταν υπόσχεται μια σίγουρη και πιο ήμερη επόμενη. Πολιτισμός είναι να κρατάς και να μεταχειρίζεσαι έτσι το φως, ώστε να φωτίζεις και να ζεσταίνεις μαζί σου τον κόσμο, αντί να τον τυφλώνεις ή να τον πυρπολείς.
  Με το σκεπτικό αυτό, από τη μια εδόθησαν μοναδικές παραστάσεις στο Αρχαίο Θέατρο Ήλιδας, που για το σκοπό αυτό είχαν τοποθετηθεί ξύλινα καθίσματα χωρίς να αλλοιώνουν την αισθητική του θεάτρου.Ενδεικτικά αναφέρουμε:
"Ιφιγένεια εν Ταύροις" από το Θεσσαλικό Θέατρο με Ιφιγένεια την Λυδία Κονιόρδου, "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" από το Θέατρο Τέχνης με Αγαμέμνωνα τον Κώστα Καζάκο, "Μήδεια" από το Εθνικό Θέατρο με τον ομώνυμο ρόλο η Α. Βαλάκου, "Ηλέκτρα" από το Θεσσαλικό Θέατρο με τη Λυδία Κονιόρδου, "Εκάβη" του Ευρίπίδη από το Εθνικό Θέατρο με την Αννα Συνοδινού στο ρόλο της Εκάβης και άλλες πολλές και αξιόλογες παραστάσεις.
Από την άλλη, εδόθησαν μοναδικές συναυλίες στο Κάστρο Χλεμούτσι με θέα το Ιόνιο, όπως:
Γιάννης Μαρκόπουλος, Γιώργος Νταλάρας, Χαρούλα Αλεξίου, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Δήμητρα Γαλάνη κ.ά.
  Το Φεστιβάλ Αρχαίας Ήλιδας αγκαλιάστηκε από πλήθος κόσμου, όχι μόνο από τον δικό μας Νομό, αλλά και από γειτονικούς Νομούς.
  Ελπίζουμε ότι σύντομα θα ξαναζωντανέψουν η Μήδεια, ο Ορέστης, η Εκάβη, η Ιφιγένεια και άλλες αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες, αφού με την εξασφάλιση του χώρου δίπλα από το Αρχαίο Θέατρο και με τις κατάλληλες επεμβάσεις θα ξαναδοθούν Παραστάσεις.

Το κείμενο παρατίθεται τον Νοέμβριο 2004 από την ακόλουθη ιστοσελίδα, με φωτογραφίες, του Δήμου Αμαλιάδος


Διαγωνισμός Δημοτικού Τραγουδιού

ΠΑΛΟΥΚΙ (Λιμάνι) ΑΜΑΛΙΑΔΑ
  Στα πλαίσια του 13ου Φεστιβάλ Αρχαίας Ήλιδας, πραγματοποιήθηκε ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Δημοτικού Τραγουδιού στην παραλία Παλουκίου. Το διαγωνισμό συνδιοργάνωσαν το Πολιτιστικό και Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αμαλιάδας, η ΕΡΑ Πύργου και ο Σύλλογος Φίλων Δημοτικού Τραγουδιού ο "Μωριάς". Αν και ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, η συμμετοχή του κόσμου και των διαγωνιζομένων ξεπέρασε κάθε προσδοκία, γεγονός που έδωσε τη δυνατότητα στους διοργανωτές να μιλούν για τη γέννηση ενός νέου θεσμού, που θα στηριχθεί και θα αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον. Έτσι, μετά την επιτυχία που σημείωσε, την επόμενη χρονιά ο Διαγωνισμός θα είναι διήμερος, με περισσότερες συμμετοχές και αλλαγές ως προς το προκριματικό μέρος, σε μία προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερου κόσμου.

Το κείμενο παρατίθεται τον Νοέμβριο 2004 από την ακόλουθη ιστοσελίδα του Δήμου Αμαλιάδος


Διεθνές Φεστιβάλ Πατρών

ΠΑΤΡΑ (Πόλη) ΑΧΑΪΑ

Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Σκιών

Έχετε τη δυνατότητα να δείτε περισσότερες πληροφορίες για γειτονικές ή/και ευρύτερες περιοχές επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες και πατώντας το "περισσότερα":

GTP Headlines

Λάβετε το καθημερινό newsletter με τα πιο σημαντικά νέα της τουριστικής βιομηχανίας.

Εγγραφείτε τώρα!
Greek Travel Pages: Η βίβλος του Τουριστικού επαγγελματία. Αγορά online

Αναχωρησεις πλοιων

Διαφημίσεις

ΕΣΠΑ