Το χωριό είναι κτισμένο στους πρόποδες του όρους Καψάλα. Χρονολογείται
από τον 11ο - 12ο αιώνα μ.Χ. Χτίστηκε από ένα Νορμανδό τσιφλικά που τον έλεγαν
Κεφαλινό από τον οποίο πήρε και το όνομά του.
Μπροστά στο χωριό και ανατολικά υψώνεται το βουνό Παναγιά, που στην
κορυφή του είναι κτισμένη η εκκλησία της Παναγίας με την ονομασία "Κατάθεση Τιμίας
Ζώνης".
Το Κεφαλινού έχει άφθονα και κρυστάλλινα νερά τα οποία πηγάζουν από
τις βρύσες που βρίσκονται στα τρία ακραία σημεία του χωριού. Οι βρύσες αυτές στολίζονται
με μεγάλα, δροσερά και σκιερά πλατάνια. Πρόκειται για την Πάνω Βρύση (πηγάζει
από την πλαγιά του βουνού Καψάλα και ήταν κτισμένη με δύο πέτρινα καμάρια, εκ
των οποίων σήμερα σώζεται το ένα), την Πέρα βρύση (που υπολογίζεται ότι είναι
άνω των 700 ετών και αποτελείται από δύο πηγές) και την Κρύα Βρύση που πηγάζει
κάτω από το ιερόν της εκκλησίας του Αγίου Αθανασίου.
Το Κεφαλινού είναι η πατρίδα του ήρωα του 1821 Ηλία Κορμά, οπλαρχηγού
των Κοντοβουνίων και εξέχουσας μορφής της περιοχής. Σκοτώθηκε με άλλους συμπατριώτες
και συγχωριανούς του στην μάχη στο Μανιάκι.
Το κείμενο παρατίθεται τον Απρίλιο 2003 από τουριστικό φυλλάδιο του Δήμου Ιθώμης.
Έχετε την δυνατότητα να δείτε περισσότερες πληροφορίες για γειτονικές ή / και ευρύτερες περιοχές επιλέγοντας μια από τις παρακάτω κατηγορίες και πατώντας το "περισσότερα"
Δεν βρέθηκαν άρθρα σχετικά με τη συγκεκριμένη τοποθεσία/περιοχή
Πρόσφατη Τουριστική ειδησεογραφία από το GTP Headlines
Greek Hoteliers Want Tourism Higher on the European Agenda
Hoteliers outline top tourism policy priorities including the institution of a tourism commissioner ahead of 2024 European Parliament elections....
Sustainable Tourism Products Key for Corfu’s Tourism Future
Greek Tourism Minister Olga Kefalogianni visited Corfu on her tour of the Ionian Islands where she highlighted the importance of new sustainable tourism products....
Hoteliers: Greece Suffers from Lack of Infrastructure not Overtourism
Greece’s hoteliers are calling on the government to improve infrastructure and to formulate a 10-year strategy to keep the country’s tourism product competitive. ...