GTP ΛογότυποςMedia KitMedia KitMedia Kit
Ο Ελληνικός ταξιδιωτικός & τουριστικός οδηγόςΟ οδηγόςΤο web siteDirect E-mail
Γενικοί όροι & προϋποθέσεις
Ο οδηγός
 
Παρακάτω αναφέρονται οι βασικοί γενικοί όροι που ισχύουν για τις διαφημίσεις που δημοσιεύονται στον μηνιαίο τουριστικό οδηγό Greek Travel Pages (GTP).
 
Όροι πληρωμής και πίστωσης
 

Οι διαφημίσεις πρέπει να πληρώνονται πριν από την προθεσμία δημοσίευσης εκτός εάν έχει υπογραφεί σύμβαση πίστωσης μεταξύ του διαφημιστή ή/και του διαφημιζόμενου με το GTP. Αποδεκτοί τρόποι πληρωμής είναι:
 Πιστωτική κάρτα (AMEX, VISA, MASTERCARD-EUROCARD)
 Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Alpha Bank, Υποκ/μα Φιλελλήνων
Λογαριασμός: ALPHA 500, Αρ. Λογ.: 120-00-2320-00-1221
International Publications Ltd.
 Ταχυδρομική ή τραπεζική επιταγή
International Publications Ltd.
Ψύλλα 6 & Φιλελλήνων
105 57 Σύνταγμα, Αθήνα

Οι διαφημιστές ή διαφημιζόμενοι που επιθυμούν να συνάψουν σύμβαση πίστωσης με το GTP πρέπει να ζητήσουν αίτηση πίστωσης τηλεφωνικά (210 3247511) ή μέσω fax (210 3249996) ή μέσω e-mail: [email protected]. Οι διαφημιστές ή διαφημιζόμενοι των οποίων η αίτηση εγκρίνεται, θα χρεώνονται μηνιαία για τις δημοσιευμένες διαφημίσεις. Η πληρωμή πρέπει να γίνεται εντός 15 ημερών από την έκδοση του τιμολογίου.

Ο διαφημιστής και ο διαφημιζόμενος θα είναι από κοινού και χωριστά υπόχρεοι στο GTP για την πληρωμή.

Ο διαφημιστής ή ο διαφημιζόμενος συμφωνεί να ειδοποιήσει τον εκδότη για οποιαδήποτε αλλαγή στο καθεστώς ιδιοκτησίας της εν λόγω εταιρίας μέσα σε δέκα μέρες από την ημέρα που θα ισχύει η αλλαγή.

 
Αναγνώριση διαφημιστικών εταιριών και προμήθεια
 
Προμήθεια της τάξεως του 20% θα δίνεται μόνο σε αναγνωρισμένες διαφημιστικές εταιρίες. Μέλη του E.Δ.E.E & του E.Δ.E.B.E θεωρούνται ως αναγνωρισμένες εταιρίες από το GTP. Οι υπόλοιπες πρέπει να ζητήσουν αίτηση για αναγνώριση από το GTP. Προμήθειες δεν ισχύουν για πρόσθετες χρεώσεις, όπως παραγωγή και επανεκτύπωση.
 
Πληροφορίες για το διαφημιστικό τιμοκατάλογο
 
Οι διαφημίσεις που γίνονται αποδεκτές από το GTP υπόκεινται σε όλους τους όρους που περιέχονται εδώ και στον τιμοκατάλογο, και στους όρους όλων των επακόλουθων τιμοκαταλόγων. Η έκδοση μιας διαφημιστικής εντολής επίσης υποδεικνύει αποδοχή της διαφημιστικής πολιτικής του GTP. Το GTP διατηρεί το δικαίωμα να εκδίδει νέους τιμοκαταλόγους και να αναθεωρεί γραπτώς τις τιμές του που θα ισχύουν για όχι λιγότερο από ένα (1) μήνα ύστερα από τη διανομή του νέου τιμοκαταλόγου ή/και της γραπτής ειδοποίησης για αλλαγές τιμών προς τη διεύθυνση των διαφημιστών ή διαφημιζομένων που αναφέρονται στο συμβόλαιο. Οι με σύμβαση διαφημιστές ή διαφημιζόμενοι δε θα υποστούν αλλαγές τιμών κατά τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου τους. Τα συμβόλαια που υφίστανται αλλαγές πριν λήξουν υπόκεινται στις νέες τιμές. Για τους νέους διαφημιζόμενους και γι' αυτούς που δεν είναι με συμβόλαιο ισχύουν οι δημοσιευμένες τιμές του πλέον πρόσφατου media kit.
 
Συμβόλαια / ακύρωση
 
Εκπτώσεις στα συμβόλαια λόγω ποσότητας και συχνότητας δίδονται μόνο σε ετήσιες (12 μήνες) διαφημιστικές καταχωρήσεις.

Εάν δεν επιτευχθεί ο αριθμός των συμφωνημένων διαφημίσεων, λόγω ακύρωσης του χώρου που είχε κρατηθεί για οποιοδήποτε λόγο από το διαφημιστή ή το διαφημιζόμενο, οι τιμές θα προσαρμόζονται για τους διαφημιστές ή διαφημιζόμενους με βάσει τις προηγούμενες και επακόλουθες καταχωρήσεις έτσι ώστε να απεικονίζουν τον πραγματικό χώρο που χρησιμοποιήθηκε στη συμφωνημένη ποσότητα ή /και συχνότητα.

Θυγατρικές εταιρίες δεν έχουν αυτόματα δικαίωμα να επωφεληθούν μεταξύ τους από το συμβόλαιο ποσότητας.

Καμία εντολή δεν είναι εκτελέσιμη αν δεν αναγνωριστεί από το GTP. Μία εντολή μπορεί να ακυρωθεί από το GTP, αν ο διαφημιστής ή ο διαφημιζόμενος δεν έχει τακτοποιήσει τους παλαιούς του λογαριασμούς.

Καμιά ακύρωση από το διαφημιστή ή το διαφημιζόμενο δεν γίνεται δεκτή μετά τη λήξη της προθεσμίας καταχώρησης των διαφημίσεων.

Εάν η αλλαγή για μια προγραμματισμένη διαφημιστική καταχώρηση δεν έχει παραληφθεί από το GTP έως την καθορισμένη ημερομηνία για την καταχώρηση του υλικού, προηγούμενου τεύχους καταχώρηση θα χρησιμοποιηθεί. Εάν πρόκειται για την πρώτη καταχώρηση, ο διαφημιστής ή ο διαφημιζόμενος θα είναι υπόχρεος για το κόστος του συμφωνημένου χώρου.
 
Κανονισμοί καταχώρησης
 
Ο διαφημιστής και ο διαφημιζόμενος θεωρούνται υπόχρεοι, από κοινού και χωριστά, για όλο το περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένου του κειμένου και των γραφικών) των τυπωμένων διαφημίσεων και επίσης αναλαμβάνουν την ευθύνη για οποιεσδήποτε αξιώσεις κατά του GTP που ανακύπτουν ως συνέπεια των προαναφερθέντων. Ο διαφημιστής και ο διαφημιζόμενος συμφωνούν, από κοινού και χωριστά, να αποζημιώσουν και να μην επιβαρύνουν το GTP με κανένα κόστος, έξοδα (συμπεριλαμβανομένης της λογικής αμοιβής των δικηγόρων), οφειλές και ζημίες που προκύπτουν κατά οποιοδήποτε τρόπο από τη δημοσίευση οποιασδήποτε διαφήμισης (στο GTP ) τοποθετημένης από το διαφημιστή ή το διαφημιζόμενο.

Το GTP δε θα δεσμευθεί από κανένα ειδικό όρο σχετικό με τη νομική ευθύνη, εγγυήσεις κυκλοφορίας ή οποιοδήποτε άλλο όρο σε συμβόλαιο ή σε εντολές καταχώρησης που είναι αντίθετα με την πολιτική του.

Το GTP δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την αποτυχία του, για οποιοδήποτε λόγο, να καταχωρήσει μία διαφήμιση. Το GTP δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για οποιοδήποτε λάθος στη διαφήμιση που προκλήθηκε από το ίδιο, με εξαίρεση το κόστος του πραγματικού χώρου που κατέλαβε το λάθος. Δικαίωμα για αποζημίωση λόγω λάθους από το GTP έχουν οι αιτήσεις που γίνονται μέσα σε τριάντα (30) ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου. Πιστώσεις για λάθη επιτρέπονται μόνο για την πρώτη καταχώρηση. Το GTP θα καθορίσει το τελικό ποσό μιας πίστωσης, εάν αυτή εγκριθεί.

Οι διαφημιστικές εντολές με ή χωρίς υλικό αναπαραγωγής πρέπει να συνοδεύονται από δείγμα. Γραφικά και κείμενα για αναπαραγωγή γίνονται δεκτά υπ' ευθύνη των διαφημιστών και ενδείκνυται να φέρουν ένα αναγνωριστικό χαρακτηριστικό σημείο για να διευκολύνουν την επιστροφή. Το GTP δε θα είναι υπεύθυνο και δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για ζημία ή απώλεια του αρχικού υλικού που προμηθεύτηκε.

Το GTP διατηρεί το δικαίωμα να αναθεωρήσει ή να απορρίψει διαφημίσεις σύμφωνα με τα κριτήρια αποδοχής του GTP, να αλλάξει την απόχρωση ή τον τύπο και τα πλαίσια, ή να παραλείψει διαφημίσεις χωρίς προειδοποίηση. Η τοποθέτηση της διαφήμισης εναπόκειται στην κρίση του GTP.
 
Αποδοχή διαφήμισης
 
Το GTP ελέγχει τις διαφημίσεις πριν τη δημοσίευσή τους, ώστε να καθορίσει εάν αυτές πληρούν τις προϋποθέσεις αποδοχής τις οποίες το GTP έχει αναπτύξει με την πάροδο του χρόνου.

Το GTP διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί ή να απορρίψει οποιαδήποτε διαφήμιση για οποιαδήποτε λόγο και σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή χωρίς να φέρει ευθύνη, ακόμη και αν είχε γίνει από πριν αποδεκτή ή / και για οποιοδήποτε λόγο ο οποίος καθιστά απαραίτητη την παράλειψη της διαφήμισης. Το GTP δεν αποδέχεται, εις γνώσιν του, διαφημίσεις που αντιβαίνουν στους κυβερνητικούς κανονισμούς. Επιπρόσθετα η πολιτική του GTP ήταν, από την πρώτη του έκδοση, και είναι η αποδοχή αυτών των διαφημίσεων που πληρούν τα κριτήρια του εντύπου.

Εάν μία διαφήμιση περιέχει θέμα, κείμενα ή γραφικά που κρίνονται ως μη αποδεκτά, και τα οποία το GTP θεωρεί ότι πρέπει να αλλαχθούν ή να αφαιρεθούν, ο διαφημιστής θα ειδοποιηθεί.

Το GTP διατηρεί το δικαίωμα να προσθέσει την ετικέτα "διαφήμιση" πάνω από μία διαφημιστική καταχώρηση, όταν, κατά την άποψή του, αυτό είναι απαραίτητο για να γίνει εμφανής η διαφορά μεταξύ του υλικού του εκδότη και της διαφήμισης.

Για ερωτήσεις μπορείτε να απευθυνθείτε στο Διαφημιστικό Τμήμα, στο τηλ. 210 3247511
ή στο e-mail: [email protected]
   
Αγγλική γλώσα | MediaKit Aρχική | ©2002-2016, Διεθνείς Εκδόσεις ΕΠΕ