Προσκυνήματα ΚΑΡΥΑ (Δήμος) ΛΕΥΚΑΔΑ - GTP - Greek Travel Pages

Πληροφορίες τοπωνυμίου

Εμφανίζονται 4 τίτλοι με αναζήτηση: Προσκυνήματα  στην ευρύτερη περιοχή: "ΚΑΡΥΑ Δήμος ΛΕΥΚΑΔΑ" .


Προσκυνήματα (4)

Εκκλησίες

St. Paraskevi

ΚΑΡΥΑ (Κωμόπολη) ΛΕΥΚΑΔΑ
Another wonderful church is that of Ayia Paraskevi in the upper part of the town. This is a well-preserved church built at the beginning of the 19th century. Its pride is the wooden-sculpted iconostasis, a finely worked piece in a simple baroque style made by P. Prosalentis in 1850. The icon of Ayia Paraskevi was painted by Y. Patsaras and is a beautiful composition. There are two oil-paintings by Spyridon Gazi in the church, 'The Sacrifice of Abraham' and 'Job.' There are two springs in the village with pure water from the same source which supplied the whole region with its water in the past.

This extract is cited April 2004 from the Prefecture of Lefkada URL below, which contains images


St. Spyridon

One of the most important churches of Karya is that of Ayios Spyridon in the centre of the town. It was built in the late 19th century and has a beautiful tall belfry with a clock. The iconostasis is in a simple, classical style and was made by Ioannis Vrettos (1925).

Εξωκκλήσια

Αγιος Ηλίας

ΕΓΚΛΟΥΒΗ (Χωριό) ΛΕΥΚΑΔΑ

Μοναστήρια

Μονή Αγίου Ιωάννη Λειβάδι

ΚΑΡΥΑ (Κωμόπολη) ΛΕΥΚΑΔΑ
Τηλέφωνο: +30 26450 41484
  Στην άκρη του κάμπου σε μια ειδυλλιακή πλαγιά βρίσκεται και η μονή του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, γνωστή ως "Αη Γιάννης στο Λιβάδι". Ιδρύθηκε το 1605. Το μοναστήρι έχει πλούσια ιστορία για περισσότερα από 300 χρόνια, με σημαντική παρουσία στην οικονομική ζωή και στην πνευματική κίνηση όλου του νησιού. Μέσα στο ναό λέγεται ότι έχει ταφεί ο αρματωλός Σίμος Μπούας ή Γρίβας, το 1622. Οι Ενετοί διέθεσαν πολλά ακίνητα γι' αυτό, το 1702. Η μονή της Οδηγήτριας έγινε μετόχι του εκείνη την εποχή και λίγο αργότερα προστέθηκαν άλλοι δεκαπέντε ναοί του νησιού. Στις αρχές του 19ου αιώνα το μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη ήταν το πλουσιότερο και πολυπληθέστερο στη Λευκάδα.
  Ο σημερινός ναός είναι νεότερος, μονόχωρος, με ξύλινη στέγη και με γυναικωνίτη. Έχει εξαιρετικές τοιχογραφίες που χρονολογούνται από το 1736 έως το 1753. Στο βόρειο τοίχο σώζονται τοιχογραφίες σε τρεις ζώνες. Στην πρώτη ολόσωμοι άγιοι, στη μεσαία στηθάρια αγίων και στην πάνω μεγάλες πολυπρόσωπες παραστάσεις φθαρμένες αρκετά από τον χρόνο. Στα δυτικά διακρίνονται ο Aγιος Κωνσταντίνος, η Αγία Ελένη και ο Αρχάγγελος Μιχαήλ. Δύο από τις δεσποτικές εικόνες, έργα του Τομάζο Τζεν της κρητικής σχολής από το 1753, κλάπηκαν το 1965. Δίπλα στο καθολικό της μονής, μέσα σε πυκνή βλάστηση, υπάρχει το ερειπωμένο παρεκκλήσι του Αγίου Νικολάου.

Έχετε τη δυνατότητα να δείτε περισσότερες πληροφορίες για γειτονικές ή/και ευρύτερες περιοχές επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες και πατώντας το "περισσότερα":


GTP Headlines

Λάβετε το καθημερινό newsletter με τα πιο σημαντικά νέα της τουριστικής βιομηχανίας.

Εγγραφείτε τώρα!

Αναχωρησεις πλοιων

Διαφημίσεις